How life should be in a perfect world....

Discussion in 'Game Discussion' started by Katiechops, May 27, 2011.

  1. Offline

    Katiechops Guild Master

    yep good game imo.

    [IMG]
  2. Offline

    TOMMCAT Veteran BOON

    :)) so many injures just because he slipped in the curb
  3. Offline

    Domain Veteran BOON

    right ... :rolleyes:

    well, i think he is going to think twice next time he tries the same trick. :rofl:

    this makes me remember a story, for the reason why there are no prisons in nigeria ^^.
  4. Offline

    Aspira Admin Officer

    I read this a few days ago. Bloody funny.
  5. Offline

    Alaisy Veteran BOON

  6. Offline

    Fozia Veteran BOON

    the marines beat his ass right?
  7. Offline

    TOMMCAT Veteran BOON

    No fozia those marines never " touch " him. Because of his running speed he slipped and hurt himself from the impact with the sidewalk.
  8. Offline

    Fozia Veteran BOON

    some severe damage with the sidewalk then :p
  9. Offline

    adagio Moderator

    This is America so he will probably sue the Government for a dodgy sidewalk, earn millions.
  10. Offline

    Doodle Bush Whacker!

    lol really, he fell and broke both his arms?

    and they belived that?
  11. Offline

    Alaisy Veteran BOON

    I can imagine 3 things, 1: The guy actually fell, 2: The guy got beat up and the reporter believed he fell, 3: He got beat up and the reporter didn't believe it either, but just because he deserved it and didnt want any blame on the marines he wrote it as if he fell.

    :S
  12. Offline

    Allstar Just A "Member"

    I think its implied that he "fell"
  13. Offline

    TOMMCAT Veteran BOON

    he fell in the arms of the Marines
  14. Offline

    Shantotto Guest

    Aside from this being in the wrong forum, wtf kind of burrito was this :p

    [IMG]
  15. Offline

    Alaisy Veteran BOON

  16. Offline

    Doodle Bush Whacker!

    oh god the stupidity of the human race
  17. Offline

    Fozia Veteran BOON

    more stupidity of americans lol

Share This Page

Facebook: